Alegorija, Natalija Švab s.p.
Sedež podjetja: Vitanjsko Skomarje 24, 3205 Vitanje
Davčna številka: 14049961
E-mail: natalija.svab@gmail.com
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Upravljalec spleten trgovine je Alegorija, Natalija Švab s.p.
Z uporabo spletne strani se strinjate s pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila), zato vas prosimo, da si le-te preberete.
Alegorija, Natalija Švab s.p. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev poslovanja v tej spletni trgovini.
Dostopnost informacij
Spletna trgovina se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti izdelka
d) dostopnost izdelka (izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov in cene
Cena izdelka je izražena v evrih in ne vsebuje stroškov dostave. Cena ne vsebuje DDV.
Cena velja v trenutku oddaje naročila in nima v naprej določene veljavnosti. Pridržujemo si pridržuje pravico do spremembe cene brez predhodnega obvestila.
Naročilo in cene
Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupcu pošljemo prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo za obe strani. Zaradi zagotavljanja točnosti dobave oz. točnosti podatkov lahko pokličemo kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.
Načini plačila
– s prednakazilom na naš poslovni bančni račun
– s kartico ob zaključku naročila na spletni strani
– s Paypal plačilno metodo
Stroški pakiranja in dostave znašajo 3,95 €.
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.
Izdaja računa
Spletna trgovina po plačilu oz. pri dostavi naročenih artiklov kupcu priloži original račun.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Odstop od naročenega blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (natalija.svab@gmail.com) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti nepoškodovano, neuporabljeno in neodprto blago, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik vrne blago na naslov: Vitanjsko Skomarje 24, 3205 Vitanje.
Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila za vrnjene izdelke. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga in pa prvotni strošek pošiljanja naročenega blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe oz. v 14 dneh od prejema vračila izdelkov.
Izdelek, ki ga želite vrniti ali zamenjati, mora biti:
- neuporabljen
- čist
- nepoškodovan
- v originalni nepoškodovani embalaži.
Če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka več ni mogoče.